We are the only ones

Heej !
Igår somnade jag och Alice inte först halv 4, eller 4 jag kommer inte ihåg, det är great. Vi vaknade halv 11.
Vi åt brakarfrukost, sen kollade vi på Paris Hilton new BFF, coolt program, sååå min stil !
Sen åkte jag, Clara och Alice upp t IP kollade damlagets match, vinst med 2-1, och sen åkte vi till kolgrillen och käka. Massa smarrigt. Sen drog Alice till Amanda och jag och Clara glodde på tv och drack te och myste galet. Åkte hem runt 9, cyklade så det var kallt, inte min stil alls !

Imorgon ska jag träffa Ellen, ha det bra puuuuss !
NU SKA JAG GÖRA MIG IORDING SEN STÄDA SEN LÄSA SEN SOVA BARA SÅ ATT NI VET!

VARFÖR ÄR JAG SÅÅÅÅ SNYGG ?!?!?!?

Kommentera här !
Postat av: MATILDA ROSQVIST

hoppas du sovit sött =)

2010-08-16 @ 09:39:14
Postat av: cecilia mikiver

sv: heey nu har jag länkat dig lina :D puss

2010-08-16 @ 11:24:36
Postat av: MATILDA ROSQVIST

jasså :)

2010-08-16 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0