13 augusti

Hej hallå !
Somnade inte förs 1 igår, och jag hade satt klockan på 7! Så jag stängde av väckarklockan och somnade om till halv tio, vaknade med huvudvärk och kände mig allmänt hängig. Nu har har jag käkat frukost och suttit lite vid datan, spelat sims och så. 

Ska vara med  Clara och Linn, idag, en liten stund iallafall !

Ikväll ska jag bara vara hemma med pappa, mammi jobbar och Emma ska bort.
Ladda inför imorgon, då är det fotbollsmatch i Nykvarn, mot New mill ! Asbraaaa !
Tell u om planerna sen, puss !



3 bilder sen april

Kommentera här !
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0