Hemma från träningen

Aloha !
Kom hem från träningen för en stund sen, gick sådär, ville egentligen bara hem, men det var ganska kul.
Kollar på fotboll nu , Sverige-Scottland, o1;orna från JSK går hand i hand med dom, *AVUNDSJUK!*

Så blir sitta bänkad framför tv;en tills fotbollen är slut, sen ska jag väll göra mig iordning, sen blire nog sova.
Ska upp vid 7 imorgon, ska ut och springa, sen ska jag vara med Clara och Linn, vi får se vad vi hittar på :)
Så jag kommer vara helt slut imorgon kväll, har ju fotbollsträning och så också.

Nej nu ska jag kolla fotboll och dricka te, uppdaterar senare, nu ska jag skälla på Felicia för att hon inte har bloggat, hehe det ska bli roligt !
Seuu !

Lina på Åland för några veckor sen :)

Kommentera här !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0