Torsdaaaag

Godmorgon , eller nej jag mena ... eeh , hej :D
haha , igår stängde jag av datan runt halv 1 , sen låg jag i sängen och smsa till halv 2 - 2 nån gång , sen somna jag.
Och imorse vakna jag runt 10 tror jag , var as trött , men de funka ändå ;)
De ända jag har hunnit gjort idag är att jag vart uppe o hämtat ett paket , och i packetet var de mina lackleggings , härligt va ?
Igår var jag dessutom ute o sprang faktikst , ska även göra de idag också tror jag , duktig jag är ;)
Imorgon ska jag träffa sophia , ska bli riktigt kul !
Hon kanske sover hos mig , men de vet jag inte riktigt än .
Sen på lördag ska jag va hemma själv , så då kanske jag skulle va mä alice , clara och lina , kanske kanske .. :)
känner att jag gör ganska mycket smailisar , eller vafan de heter , hahaha , aja .
Nu ska jag kila , ha de bra , vi hörs !
Puss ! / FELICIA


har inga bilder på den här datorn , så ni får klarar er den här gången

Kommentera här !
Postat av: ellensjo - en personlig fotoblogg

sv; hihi gick inte för mig förut :p

2010-08-12 @ 14:06:07
Postat av: AMILIA

Söt header ni har flickor!

2010-08-12 @ 14:38:24
Postat av: josefine

Anmäl dig till dagens blogg nu och ta chansen att ta del av mina 3000 läsare!

2010-08-12 @ 14:54:43
Postat av: eelin :)

Fin blogg :)

2010-08-12 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0