Skärp er !

Godmorgooooon !
Känns som om jag gick och la mig 20 över 12 men somna inte först halv 3, sååååå lyckat !
Och det känns som om jag är sjuukt taggad inför matchen idag, hihi, fast kommer týp dö, sjukt varmt ute.

Ikväll kommer Clara och Alice hit, och kanske Felicia. Clara och Alice ska sova här, och vi ska vara hemma själva så vi ska ha lite myskväll sådäääär ;)

Nej nu måste jag ner och äta frukost, ha det bra , !

HAHAH SÅ SKÖN !

Kommentera här !
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-14 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0