ingen rubrik

hej alla bloggläsare !
jag vet att jag alltid gör sena inlägg , men aa jag vet faktiskt inte varför ..
haha får tänka på saken , eller inte ;)
sorry för så dålig uppdatering av mig today , men jag har träffat sophia , enki och tony & vi var inte inne en ända jävla minut , eller jo kanske lite mer en än minut , men knappt de asså , så jag har vart värsta ute tjejen idag , haha , har inte käkat nånting heller , glömde som man skulle kunna säga , om ni hajjar ;)
iaf , har inte så mycket mer o säga , har haft en underbar dag iaf , hoppas ni också haft de .
nu ska jag kila , kanske lägga mig i sängen o kolla på tv & smsa .
är as trött , byee !
/ felicia


sophia & jag från sportscamp


Kommentera här !
Postat av: josefine

Rätt svar från "Vad föreställer bilden" finns nu på bloggen :) 6 personer blev länkade, kolla om någon av dem är du :) Ha en fortsatt trevlig morgon!

2010-08-14 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0