And if we die, we die together

Godmorgon, ( ja det kan man verkligen säga.)
Felicia! Designen har FAKTISKT Cecilia gjort eftersom det var en viss person som inte gillade piknik headern ? 
Mohahhaha. men vi ska fixa vi ska , ta't lugnt lilla gumman ! :D

Jag
är vaken, varför? Jag vet inte. Fick för mig igår att jag skulle ut och springa idag vid 8, men jag orkar inte! Har inte sovit något gott alls, så mina ögon bah : öööööööööö och jag bah ; NEJ SLLOCKNA INTE NEEEEEEEEEJ !
Typ.

Nu ska jag fixa med kommentarer, sen kolla runt lite, och sen äta MYCKET frukost, vilket jag inte har gjort på några dagar, och om jag inte gör det, blir jag ashungrig vid typ 12 igen hahah. Jag äter som en häst !


Bild från KENT !

Kommentera här !
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Visst kan jag det =)

2010-08-12 @ 09:08:49
Postat av: Cissi

tack så mycket! :)

2010-08-12 @ 09:55:03
Postat av: josefine

Godmorgon :D



sv: haha :D

2010-08-12 @ 11:00:31
Postat av: josefine

- tack ska ni ha , detsamma sötnosar :) kram

2010-08-12 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0