22:20

tjäääna mitt bäääna !
nu sitter jag ( felicia ) och snackar lite på msn , & bloggar , som ni kanske märker .
lina blir arg om inte jag uppdaterar , hahaha :D
nice !
iaf , idag var jag ute o sprang igen , tog en kall dusch , fick jätte ont i magen efter träningen faktikst , men de fick jag igår också , konstigt :o
som sagt , imorgon ska jag träffa sophia , och vi ska väl troligtvis träffa älskling och enki , kulkul .
jag har faktiskt inte så mkt mer o skriva , vi hörs alla bloggläsare !
ha de gött  / felicia



gammal bild på mig o syster


Kommentera här !
Postat av: josefine

Vinnarna av dagens blogg är utsedda! Kika in och kolla om någon av dem var du! :)

2010-08-13 @ 06:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du mail?

Har du blogg? Skriv den då:

Skriv din kommentar här :

Trackback
RSS 2.0